PRAVIDLÁ SPRACOVANIA RECENZIÍ
PRAVIDLÁ SPRACOVANIA RECENZIÍ
obchodná spoločnosť Včelařství Domovina s.r.o.,
IČO: 093 38 781, so sídlom Lubno 15, 582 82 Habry, Česká republika, zapísaná u Krajského súdu v Hradci Králové, sp. zn. C 46131, ktorú zastupuje Josef Kölbl, jednatel, na predaj tovaru prostredníctvom internetového obchodu vcelarstvi-domovina.sk (ďalej len “e-shop”)
Na našom e-shope zverejňujeme dva typy recenzií:
- Overené recenzie, ktoré zverejňujeme priamo na našom e-shope. Vaše recenzie, ktoré vložíte na náš e-shop, nijako neupravujeme. Naopak, overujeme, či boli udelené zákazníkom, ktorý si u nás tovar skutočne zakúpil. Tieto recenzie sú následne zverejnené na našom e-shope.
Jedinou výnimkou môžu byť agresívne, vulgárne alebo recenzie odporujúce dobrým mravom – takéto recenzie nezverejňujeme a okamžite ich mažeme. Robíme tak z dôvodu našich oprávnených záujmov, ale aj preto, aby sme morálne neohrozili používateľov nášho e-shopu.
- Overené recenzie sú získané prostredníctvom služby Heureka.sk a pochádzajú výhradne od zákazníkov, ktorí si recenzované produkty na e-shope skutočne zakúpili.
Ako môžem ohodnotiť zakúpený produkt prostredníctvom služby Heureka.sk?
E-maily s odkazom na vloženie recenzie obdržíte, pokiaľ nevyjadríte nesúhlas so zaslaním e-mailu s odkazom na vloženie recenzie prostredníctvom Heureka.sk. Nesúhlas môžete udeliť počas procesu objednávania bezprostredne pred odoslaním objednávky.
Poradie recenzií je možné nájsť na webových stránkach Heureka.sk recenzie je možné filtrovať priamo na týchto webových stránkach. Zobrazujeme všetky recenzie, či už sú pozitívne alebo negatívne. Ak recenzie obsahujú vulgárne výrazy alebo iné nevhodné pojmy, postupujeme podľa pravidiel portálu Heureka.sk.
Overené recenzie zaisťujeme prostredníctvom Heureka.sk, ktorým je odovzdaná informácia o zakúpenom produkte (objednávke) a Vaše meno, priezvisko a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávať hodnotenie nášho e-shopu iba u zákazníkov, ktorí u nás nakúpili a hodnotia užívateľskú skúsenosť alebo produkt, ktorý zakúpili.
Ako mám postupovať v prípade, že mi nebol zaslaný odkaz na hodnotenie produktu prostredníctvom Heureka.sk?
Kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu info@vcelarstvi-domovina.sk a následne vám bude odoslaný odkaz.